Vad har hänt med mina sjusovande barn?! Vi...

mms_img175474544 (MMS)

Vad har hänt med mina sjusovande barn?! Vill gärna ha tillbaka dem tack! Har alltid varit priviligiad med att få sova länge o väl på mornarna men sen vi flyttade in så envisas barnen, främst Freja, med att vakna tidigt. Oftast runt 06.30! Och dessutom bökas det runt hela nätterna och har börjats äta även på nätterna. Inte kul tycker mamma! Visst, man får jäkligt mkt gjort om dagarna när man går upp med tuppen, men jag är samtidigt däckad som en säl vid 21 på kvällen då med, suck. Aja, det va kul så länge det varade, ca 6mån iaf ;) Nu vet jag vad alla pratar om att man är trött när man är mamma ;) welcome to reality kanske många av er tänker, haha..



» Emma

Oj! Det var väldigt längesen jag tittade in här. Vad fint ni har fått, både i huset och bloggen :)

Har ni flyttat in nu? Skoj!

Vårt utbygge på huset är äntligen färdigt, och ungarna har sovit i sina nya fina rum i drygt en vecka nu. Lovely!

Dessutom håller vi (mest jag just nu) på att planera vårt bröllop som kommer gå av stapeln 2 juni. Spännande! Och jag älskar att planera!! ;)



Hoppas ni har det gott! Kramar Emma

2012-02-25 // 17:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback