Inställt babysim idag :( Fred är snorig oc...

mms_img-49359787 (MMS)

Inställt babysim idag :( Fred är snorig och hostig som bara den o kräktes rakt ut pga att han hostade så dant ikväll, inte bra tillstånd att bada i tror jag. Blir nästa vecka istället. Dagen idag - packa packa packa! Tur jag har min kära mor o liite hjälp av syskonen. Annars hade det inte blivit så här mye gjort! Nu är det bestämt att flyttlasset ist går på onsdag, vilket köpte oss lite extra tid, skönt! Sen flyttstäd på torsdag, ännu skönare!! Fred Duracell var lite lugnare idag, men mer mammig o trött, såklart när man är sjuk :( Freja däremot har varit rätt nöjd, provat gå-stolen med vilket var mkt bättre än sitter, då rör man ju på sig. O på tal om att röra på sig, se ovan ;) Hur fasen lyckas hon undrar jag. Man lägger henne med huvudet uppåt i bild under gymmet o några min senare ligger hon mitt på golvet utan att ha sagt ett ljud, hehe.. Hon är en liten fighter, o som sagt tidigare stark som en oxe! Igår va hon så bestämd på att inte ligga ned i sängen så hon satte sig helt enkelt upp i en situp o dubbelvek sig framåt ist, snacka om magmuskler!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback