Sjukt neggo o off idag :( Finns så mkt som...

mms_img785404812 (MMS)

Sjukt neggo o off idag :( Finns så mkt som behövs göras o jag har noll lust eller ork. Packning prio ett! Känns som jag skulle behöva sova o kurera mig i flera dagar typ också, aldrig blir man helt frisk. Men här är det ingen rast o vila. Fred är inte på humör o jättesnorig igen o Frejas mage krånglar. Jag känner mig som en sjukt dålig mamma, varför vet jag inte, men bara nån dipp jag har. Känns som att alla andra är bäst o jag är sämst ungefär. Känner mig ensam o saknar min kära man som nu varit i huset efter jobbet VARJE dag sedan 11/11. Snart så, snart blir det bättre. Antar att man inte kan vara på topp jämt :( Ett samtal på förmiddagen gjorde mig glad iaf, hoppas berätta mer snart..



» Linn

Men jag tror att du är världens bästa mamma <3! Puss

2012-01-16 // 18:08:54

Man kan inte vara på topp jämt! Du kommer snart i fas igen!! Tror du behöver överraskningshelgen!! Som föregående "talare" så är du en av världens bästa mammor!! Puss

2012-01-16 // 18:48:29

Du är verkligen inte en dålig mamma!

Ibland har jag med dipp dagar,där man inte känner för nått och man sätter på tv:n till Rasmus bara för att få lugn och ro. Då känner jag mig lite ego.

Men egen tid är Super viktigt.



Många Kramar

2012-01-16 // 19:35:34

Haft en liknande dag. Imorgon blir det bättre. Visst?

2012-01-16 // 21:42:08

Jag deppar ihop ibland, trött och slut och sur. Och då har jag "bara" en unge att ta hand om. Hatten av för dig kvinna!!! ;)

2012-01-17 // 14:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback