På bättringsvägen här hemma.. Fred är ju h...

mms_img-17336045 (MMS)

På bättringsvägen här hemma.. Fred är ju helt frisk nu, det firade vi häromdagen när det var vaaarmt ute med att kasta kläder o blöja o leka på ängen (vår baksida). Känns som att dessa koppor ändå har gjort Fred gott på nått sätt, som att han tagit ett utvecklings-språng helt plötsligt. Pratar som fasen, sjunger o grejjar o man lägger märke till att han blivit mer o mer medveten on saker och ting. Just idag fick han även åka till förskolan o blir även imorn. Det tror jag uppskattas enormt! Sjukt, varit med honom hela dagarna i snart 3 veckor, ändå saknar jag honom nu. Lilla F däremot är inte frisk, tar nog en vecka till innan det blir ut bland folk för henne igen, öf nästa, Zarah? ;) Ska bli skönt o få tillbaka sin bebis, som inte är så lessen, trött o mammig hela tiden. Tär på mamma med med sjuka barn kan jag lova :-S



Skönt och höra att Fred är frisk och hoppas Freja blir frisk fort :)

2012-05-10 // 14:37:25

Jag & tänkte gå till ÖF på måndag den 21! Kom då! ;)

2012-05-15 // 17:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback