Oops we did it again!

SĂ„ det kan bli 😉Det stĂ€mmer alltsĂ„, mina böner har blivit hörda, vi ska fĂ„ ett litet syskon hĂ€r hemma 😊Ända sen Freja föddes har jag sagt att jag inte kĂ€nner mig "klar" pĂ„ barnfronten, dock sĂ„ mĂ„ste man Ă€ven se till allt det praktiska med att ha barn m.m. Men ödet fick istĂ€llet avgöra, dĂ„ jag inte Ă€tit nĂ„gra piller pĂ„ bra lĂ€nge, och tydligen var det förutbestĂ€mt att vi skulle ha tre barn 😊Lyckligare kan vi inte bli, tĂ€nk en liten till, hĂ€lften Monica hĂ€lften Olle. Himla spĂ€nnande och se vad det Ă€r för nĂ„n liten dĂ€rinne, mörkhĂ„rig som mig och Fred eller ljus som pappa och Freja, och allra mest - pojke eller flicka?! Denna gĂ„ngen blir det dock en surprise, ingen sneek-peek! Hur ska vi kunna hĂ„lla oss! GĂ„r i varje fall in i vecka 14 i imorgon och bebisen som gĂ„r under arbetsnamnet Trollet Ă€r berĂ€knad till 21oktober, ett prima datum dĂ„ min bĂ€stis fyller Ă„r dĂ„ ❀



» Linda

Grattis kusin. Kul med tre sötnosar. GÄr snabbt för er :)
Grattis igen...

2013-04-14 // 19:38:43

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback