Fikat nybakat..


Mina kära vänner och forna klasskompisar har precis varit här på lite kvällsfika. Under dagen var jag så himla rastlös sen och pallade inte o bara tycka synd om mig själv o min onda hals att jag ställde mig o bakade lite istället. Dock vart jag ju genomsvett efteråt också, antingen lite feber kanske eller graviditeten ;) Blev iaf chokladsnittar med strössel (för jag hade inget pärlsocker) och hallon/blåbärs-muffins.
Blev gott och gick hem såhär på kvällskvisten tillsammans med te och latte. Dock är ju frågan hur många kalorier man tryckte i sig, haha. Jag o Olle har ju fått dille på att räkna kalorier efter vi insett hur mkt vi sätter i oss på en helg. Nu ska väl tilläggas att jag faktiskt inte behöver vara vidare försiktig med vikten men skadar ju inte att vara lite medveten iaf.. lär dock bli nån extra kalori när Olle kommer hem från jobbet sen o ska smaka. Passar ju alldeles utmärkt med muffins o snittar till Big Brother ;)


Hej Hej

Usch vad sugen jag blev på kakor nu!



Vad roligt förresten att vi har nästan jämngamla barn och båda ska ha i augusti ! =)

2011-04-07 // 20:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback