Gårdagen bestod av bus hos mormor o morfar...

mms_img-17909382 (MMS)

Gårdagen bestod av bus hos mormor o morfar, o då också självklart lite gunga :) Det blev en sen kväll o ännu senare när vi kom hem o började (har vi ens slutat) prata renovering. Lite smågrejer som vi funderat på hur vi ska lösa så det blir som vi vill ha det. Inte bra kombo när man har en dotter som vaknar tidigt, men men, smällen man får ta, jag får sova när jag blir gammal ;) Idag lämnar vi också huset åt Olle o träffar mor min på lite shoppingtur, dock ingen shopping för mig direkt mest behovsinhandling som resårband till Freds vindbyxor m.m. Avslutar iaf dagen i vanlig ordning med BB, spännande ikväll :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback