Halvtid <3



Yes, imorn går vi in i halvtid.. alltså hälften av graviditeten är gången och hälften är kvar! Shit vad fort det har gått! Känns inte som det var längesen som jag kissade på stickan, hehe. Nu har den mer häftiga delen av graviditeten kommit, när magen blir märkbart större och större för varje vecka. Och det bästa av alls, we have made contact! Äntligen har sprattelgubben gett sig till känna med sparkar som både jag och Olle kan känna, grymt häftigt. Känns helt sjukt att jag bakar en unge i min mage, lite scary egentligen. Hälften Olle och hälften Monica, kan det bli bättre? Dock tycker jag att han redan är skrämmande lik pappa, samma höga hårfäste ;) haha.


» Alice

hahahaha, den var bra ;)

2010-03-02 // 09:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback