Härmapa.. Jag skrev ju igår om att Fred o ...

mms_img151987751 (MMS)

Härmapa.. Jag skrev ju igår om att Fred o jag gör det mesta ihop. I vanliga fall brukar han bara vilja åka på dammsugaren, men idag när jag tog fram den så tog han själv kommandot o skulle städa. Under bordet på alla fyra o i soffan o hej o hå ;) Dock har han ju tyvärr också snappat upp att kontakten ska in i eluttaget, inte lika bra. O svårt o förstå varför han inte får heller kanske :-S För det är verkligen inget han får göra, är ju såklart inte farligt sålänge det är sladdkontakter, men frågan är ju om förståelsen finns att det BARA är dem som får petas in, ne, tror inte det så det får vara nej ett par år till..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback