Graviditets-vecka 19..


Ja nu går det fort tycker jag! Kommer ihåg när jag efter jag hade bokat tid för inskrivning hos BM, som man gör i vecka 10-11 ungefär, ringde o bokade tid för både KUB/NUPP och RUL. Då var det väääldigt långt bort med RUL, men nu är det imorgon!! Som jag har väntat o längtat, är ju en lite mer utförligare undersökning än KUB/NUPP eftersom bebisen är större nu. Och jag känner mig helt säker på att jag kommer se en snopp med, så många UL jag gått på med Fred o så många bilder och filmer som jag tittat på o granskat så vet jag vad jag ska leta efter ;) Dock drömde jag häromnatten att det var en flicka iaf!! Kändes ju helfel när jag vaknade. Men om jag inte hittar nån snopp imorn så vet jag ju att jag får se en på torsdag iaf (?), haha. Ja för då är ju könsUL i Linköping med, WOHO! Efter det är det bara tuta o köra o börja kunna shoppa på sig lite nya bebiskläder med gott samvete som är blåa (?!). Dock kan ju faktiskt en flicka ha blått också, men jag tänker ju inte köpa massa rosa kläder o sen sätta på en pojke det, där går gränsen, iaf om det är sånna puttinuttiga volang och spetskläder. Fast, jag tror inte vi är så mkt för det där puttinuttiga volang och spets iaf faktiskt, hehe.

 


Nu blev jag ju framflyttad och får ett nytt UL om 2 veckor. Gör faktiskt inget...



Får man betala för könsbestämning? Är det fostervattenprov??



Stort lycka till imorgon. Kram

2011-03-27 // 13:43:26

Just det. BF just nu 6 september

2011-03-27 // 13:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback