Graviditet 1 vs. 2


Satt och tittade genom bilderna när Fred låg i magen. Kul att jamföra liksom. Dock var jag ju mycket bättre på att ta kort, varje vecka dessutom, när han låg därinne. Nu med Sockerbiten så är jag inte alls lika duktig. Glömmer ju som sagt ibland att jag ens är gravid, hehe. Men iaf, här är två bilder från samma vecka +/- någon dag. Vet inte riktigt om det är nån direkt skillnad, vad tycker ni?
Det enda som slår mig när jag kollar alla bilderna och jämför hur jag ser ut nu är ju att jag är så mkt smalare från start den här ggn, man liksom ser revbenen mer. Men det är väl det enda. När jag tänker efter så är det ju helt sjukt att jag hann gå ned 15 kg på mindre än 4 månader efter förlossningen. Hoppas att det rinner av mig denna ggn med, inte 15 kg men gravkilona iaf. Sen ska jag börja träna upp kroppen igen, tror det tär en del på kroppen att vara gravid så tätt inpå, plus att man tappade vikten så fort för att sen gå upp massa igen. Rumpan och brösten försvann ju direkt, brösten kom ju tillbaka nu men rumpan är fan plattare än nånsin!


Jo du har större mage på den till höger!

2011-05-03 // 11:43:15

2011-05-04 // 09:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback