Graviditetsvecka 24..



Hopp, nu är det alltså ytterliggare en vecka! Jag tyckte ju att jag nyss satt med inlägget om graviditetsvecka 23!
Fan, vad veckorna springer förbi.. ändå så känns det längre bort än nånsin att bebis ska komma ut. Jag är liksom varje vecka o nallar lite på nästkommande grav-vecka och tjuvläser vad som komma skall. Så när den veckan väl kommer så känns det redan som jag läst om det hundra ggr, hehe.
Tycker att vecka 24 är en ganska skön milstolpe ändå, att man vet att det är stor chans att bebisen skulle överleva om hon skulle bestämma sig för att komma nu av någon anledning. Men det får vi väl inte hoppas ;) Nu har hon iaf börjat böka omkring ännu mer där inne så jag antar att det börjar bli lite trångt ändå, har börjat kunna känna att det är hårdare sparkar och att det förmodligen är en fot snarare än en svepning bara. Det är ju lite häftigt, men lite läskigt med till en början. Nu är det mer påtagligt att det är nått "riktigt" där inne och inte bara nått som påminner om en bubblande mage, hehe. Har börjat känna rätt mkt sparkar nedåt också, ibland på blåsan tom, o det tror jag aldrig jag upplevde med Freddie faktiskt, så det är ju nått nytt :)
Att brösten blir större som det står märks ju med nu, synd att dem inte behåller samma size efteråt bara ;) Dock så blire nog ingen vidare mjölkproduktion denna ggn heller, har inte sett en tillstymmelse till mjölk så vi ställer nog in oss på det och bestämmer oss för flaska även denna ggn..
Nae nu blire snart, efter lite bloggläsning, kvällsfika - toast och te. Avnjutes till älsklingen Big Brother, riktig rysare ikväll ju!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback