Graviditetsvecka 28..


Yay, nu kanske det bara är 10 veckor kvar ;) Hehe, jag räknar ju kallt med att Sockerbiten kommer komma tidigare som Fred. Ska bli himla spännande o se. Men med tanke på alla sammandragningar jag redan har och det där ilandet "down under" som jag kan få när jag ansträngt mig för mkt så skulle jag bli väldigt förvånad om hon gick över tiden. Men men, det märks ju..
Jag funderar på om hon faktiskt har lagt sig nedåt med huvudet redan, känner nästan bara sparkar på min högra sida. Precis på samma ställe som med Fred! Så känns lite misstänkt iaf. Får väl se vad barnmorskan säger, ska dit den 9e. Ska bli spännande!
Nått mjölk-läckande finns inte här, så tror inte att det blir nån vidare mjölkproduktion den här ggn heller. Rätt skönt ändå, hört om dem som börjat läcka redan i första trimestern, jobbigt!
Börjar ändå känna mig rätt gravid nu, har mycket sammandragningar och känner mig rätt tung ibland. Sen har jag börjat få himla ont i ena ljumsken, funderar på om det är foglossningen eller om det kanske kan vara ett åderbråck??! Gör liksom bara ont när jag står upp eller går, hmmm.. nått o fråga barnmorskan om med tror jag.
Förresten, har inte den animerade kvinnan rätt stor mage? Tycker inte att jag riktigt kan jämföra mig med henne, hehe..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback