Vilken natt! Nått var helt klart inte som ...

mms_img-22907862 (MMS)

Vilken natt! Nått var helt klart inte som det skulle med Fred. Han skrek panikartat o ville inte ligga ned alls. Det slutade med att han fick somna i upprätt ställning i famnen. Sen lade vi honom i sin säng men han vaknade ca var 20 min o då fick man springa in o söva om. Såhär var det fram till 03, så gissa om jag är trött idag, jag som redan va slut igårkväll ju! Termometern visade ingenting igår men imorse stod den på 38,2 så antar att febern va påväg igår, därför han inte mådde bra. Som tur är så har han ändå sina nöjda stunder när han har feber. Här busar vi i hans rum, nöjd i 10 min iaf ;)



» Malin

Det kanske är tänder. Svea blir helt ur fas när dem kommer, dem jävlarna ;) Halv sjuk, sover fruktansvärt dåligt och gnäller konstant. Hoppas det går över iaf :)

2011-05-27 // 21:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback