Idag har vi haft tjejdate jag o Freja. Det...

mms_img193002289 (MMS)

Idag har vi haft tjejdate jag o Freja. Det blev en shoppingrunda o fika med Jojjan o Ella. Båda barnen var mkt nöjda i vagnarna o hade däckat o sov lagom till mammorna skulle käka. Dock va nog Ella lite hungrig med efter vilan så hon fick fuskamma lite o Freja fick banan. Själv fick jag mig en efterlängtad BH! Skapligt efterlängtat kan jag lova när man gått i sporttopp typ i 2år, brösten växer ju lite när man är gravid liksom o efter är dem ju inte riktigt som innan ;) Dessutom var det ett ypperligt (ordvits, hihi) tillfälle att utnyttja presentkortet jag fick av Olle en julafton för lääängesen med ;) Annars blev det lite på rean o en grymt ful vårmössa till Freja, haha, var tvungen att köpa o jag måste ju matcha o det va den enda som passade overallen. Snart blir det ändå våroverall o då även ny mössa o vantar på det, längtar tills dess kan jag lova ;) men allt klär ju ändå en skönhet, eller hur?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback