En glimt av hall o kök.. Det har varit hek...

mms_img651425288 (MMS)

En glimt av hall o kök.. Det har varit hektiska veckor som passerat. Som ni har fattat så har det varit fullt upp med flytt från vårt tillfälliga boende i källaren hos mina päron till vårat kära hus. När vi sedan äntligen kom in i huset så blev det mkt fix o don med att få det liite hemtrevligt och uppackande av alla grejer man behöver i vardagen. Inte mkt tid att sitta vid datorn, har för övrigt inget internet ändå än och ingen tv heller!! :( Iaf, här får ni en liten sneak-peek på min älskade tapet som jag fick slita djur för, men se så bra det blev med! Den sitter i hallen o öppningen går till köket som ni kanske ser ;) Nu tar jag upp bloggandet igen efter mångas tjat om saknad, hihi, fast jag vill ju gärna dela med mig också av vårt liv. Fortsatt trevlig läsning hörrni och välkomna tillbaka <3



Snyggt :)

2012-02-25 // 16:12:39

Snyggt gumman. Vill komma och kolla nuuuu Juh!!! Ella och jag kommer vart efter :D puss

2012-02-25 // 17:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback