Lite lek efter middagen medan mamma dukar ...

mms_img-17256873 (MMS)

Lite lek efter middagen medan mamma dukar av ;) Dock avslutades det med ett vrål från Fred efter ett tag då han ansåg att Freja inte fick ha nått han hade, hehe. Syskonbråk ;) Ser fram emot allt som dem kommer hitta på i framtiden, eller inte kanske ;) Att ha syskon måste ändå va rätt bra, jag hade tyckt det varit grymt tråkigt att vara ensambarn. Nu kanske inte det alltid är självvalt iof, men här känns det mer än naturligt att ha fler än ett barn. Men lugnt på den fronten ett tag nu ;) Mina älskade vänner får stå för dem resorna nu några år, glädjas med dem o bryta mig in på förlossningen när de ska föda ;) hahaha..



» anna

Hur är det att ha två små samtidigt? Orkar och hinner man? Hehe Pim har börjat sova rätt bra på nätterna, solen skiner och genast får jag minne som en guldfisk och inbillar mig att jag vill ha en liten till ;) Nu är ju dina ovanligt tätt i åldern förstås, men desto mer intressant att höra hur det funkar :) Kraaam

2012-02-28 // 20:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback