Snart, i veckan förhoppningsvis, blir det ...

Snart, i veckan förhoppningsvis, blir det massa bebis/kompismys. Det är nämligen min älskade vän Jojjan, http://jojjanpojjan.blogg.se , som har fått sin lilla bebis. Och lilla är verkligen rätta ordet då lilla "mini" som numera heter Ella kom 4veckor för tidigt. Hon vägde lika mkt som Fred gjorde men kändes sååå mkt mindre! Så sjukt liten! Kan inte komma ihåg att han va så liten. Jag och Freja fick äran att vara de första att hälsa på, jättemysigt var det att se de lyckliga föräldrarna och att själv få sitta med Ella på ena armen samtidigt som Freja rullade runt i Jojjans säng ;) Köpte med mig ett litet kit till mamma o pappa o lite extra till Ella (hon har fått alla Frejas urvuxna kläder med). Nu till veckan så kan de förmodligen åka hem o börja riktiga livet och vardagen. Då kommer vi ut jag o Freja o myser igen! Grattis igen Jojjan o Ogge till finaste lilla sessan Ella <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback