Hör och häpna! Idag sov vi till 8! Antinge...

mms_img114808446 (MMS)

Hör och häpna! Idag sov vi till 8! Antingen beror det på den långa och överspeedade dagen igår, eller så berodde det på att hon fick en extra flaska sådär vid 06 o att jag sen gömde mig under täcket så hon inte såg mig ;) Förra helgen när vi var på bröllop sov barnen nämligen hos mina päron och då sov Freja i eget rum o sov då till 9! Så jag tror att hon vaknar extra när hon ser mig och vill komma upp. Det är så tydligt att hon är trött fortf med, men vem är inte det kl 05-06 på morgonen ;) Ne, nu håller vi faktiskt på med operation Frejas rum, så snart har hon sitt där hon kan sova ostört och ifred, jag håller mina tummar. Märks på hennes humör nu på morgonen med, som en solstråle och har skitkul med brorsans nya leksaker ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback