Dags att sänka spjälsängen tror jag. Har i...

mms_img100880249 (MMS)

Dags att sänka spjälsängen tror jag. Har inte tänkt på.det eftersom Freja mest sovit hos oss på sista tiden eftersom hon haft så svårt att komma till ro. Som inatt behöver vi inte ens utvärdera, jäkla ögoninflammation! Iaf imorse medan jag klädde på mig stod hon såhär farliga ungen ;) Det borde jag iof förstått eftersom hon börjat dra sig upp mot möblemanget här hemma med ;) Hon är så mkt tidigare än Fred var i allt, hänger inte riktigt med i svängarna, hehe. Krypa kan hon med sedan ett tag, dock bara när hon själv bestämmer sig för att crawla går ju så mkt fortare, jäklar vilken fart hon får! När jag tänker eefter så sänkte vi nog Freds säng rätt tidigt, aja, operation sänkning ikväll iaf :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback