Härliga sol! Snälla säg att våren är påväg...

mms_img-41681864 (MMS)

Härliga sol! Snälla säg att våren är påväg nu! Igår på förmiddagen sprang jag o Freja över till vår soldyrkande granne Eve, mitt på dagen satt vi alltså bara i tröja o hade det skönt i solen. Freja hade sin one-piece från Turkiet på sig, perfekt! Hon njöt nog med :) Senare på dagen åkte jag o veckohandlade själv, då skönt att bara strosa lite i affären, bara låta tankarna vandra.. Sen blev det hem o kolla vad sambo o svärfar åstadkommit, jobbat hela dagen i huset. Det händer mkt när man är två! Sen på kvällen blev det såklart lite BB, som nästan enligt tradition numer tittas på med Eve, ett glas Cola o Pringles ;) Så himla nice o ha så nära till en vän, ca 30sek tar det att springa bort :D Händer mkt denna veckan, måndagen var vi o lekte med Linda o Axel, typ evigheter sen! Hon visade sin snygga lya o däri deras supersnygga bord o stolar, så nu blir vi härmapor på det ;) Dagen idag beger sig jag o Frejis till HC för att träffa våra nya.vänner Frida och Vidar, Vidar är ca 1mån äldre än Freja och jag o Frida kommer plugga ihop i höst, himla skönt o känna nån! Imorn blir det ännu mer mys, då åker jag o Freja till Jojjan o Ella på fm, mysigt o se lilla skruttan igen, och snygga milfen såklart ;) Ne, dags o fixa iordning sig kanske..



» Eve

Saknar en "gilla" knapp på bloggen! ;)

2012-03-07 // 21:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback