Hur lyckligt! Inte ofta man får tillfällen...

mms_img-17944834 (MMS)

Hur lyckligt! Inte ofta man får tillfällen som detta, en sovandes Freja på bröstet. Kärlek! Så himla mysigt o man minns tillbaka hur hon och Fred sov så när de var små. Freja sov ju tom så på nätterna för att hon hade sånt stort närhetsbehov så inget annat dög ju, men så mysigt alltså! Kommer ihåg att jag hade ont i bröstkorgen vissa dagar o fattade inte varför. Inte så konstigt kanske om man har 3,6kg på bröstet om nätterna ;) Iaf, här ligger jag nu o gosar så mkt jag kan snart är hon lika stor som Fred o då är det svårt att ens få en kram ;)



Åh det är för mysigt att ha en sovandes bebis på en :)

Kommer ihåg när Nathalie somnade i min famn för några månader sedan och det var hur mysigt som helst!



Hoppas ni får en bra helg! Kram

2012-03-01 // 21:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback