Idag har vi knytit nya bekantskaper! Mkt m...

mms_img204515563 (MMS)

Idag har vi knytit nya bekantskaper! Mkt mkt trevligt! Blev en shoppingrunda tillsammans med Frida och hennes söta Vidar. Freja och Vidar var rätt intresserade av varandra när de åkte sida vid sida u vagnarna, men lite väl för nära tyckte Vidar när jag vid lunch höll fram Freja mot honom ;) Alltid svårt o veta om man kommer klicka med en ny person när man inte träffats irl. Men det va inga problem, vi pratade på friskt. Blir många playdates i framtiden, o förmodligen många plugg-dates för mig o Frida med i höst när vi börjar plugga igen på samma program. Annars idag har Freja varit mkt missnöjd med tillvaron. Hon gillar inte riktigt att bara titta på när mamma lagar mat med storebror i hasorna samtidigt. Ne, buren i famnen vill man bli. Och farfar duger inte alls. Usch vad ledsen o framförallt arg man kan va! Tur jag är en härdad tvåbarnsmamma, annars hade jag inte klarat o fixa middagen utan fått suttit o vaggat liten Freja ist. Men det är faktiskt farfar minst lika bra på tycker jag ;) Dagen som gått lite kort alltså.. Tack för trevlig playdate Frida och Vidar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback