Grymt nyfiken nu..

 
Börjar bli grymt nyfiken på trollet nu alltså. Känner mig liksom färdig nu! Känner mig tung o otymplig, blir andfådd av minsta lilla, extremt trött, ont i fogarna o hemskt humör. Det är ju lite tidigt än att trollet ska komma men om typ 2-3 veckor då? Då har vi fixat klart allt med här hemma. Det mesta är förresten färdigt, det är lite smått kvar bara, det blir fixat idag när Olle kommit hem från jobbet tänkte vi. Då kan jag börja packa väskan med så har jag det klart o avbockat på att göra listan, skönt! 
 
För övrigt så växer trollet enligt sin egna lilla kurva. 1cm på två veckor har måttet mätt nu regelbundet, ligger som ni ser närmre den lägsta kurvan än medelkurvan, vad nu det betyder egentligen. Känns som trollet tar upp väldigt stor plats i magen ändå, har ständig värk på ena sidan revbenen. 


» Carro

Är det hjärtslagen man ser där som 150 så pekar det ju på en tjej!man kanske ska byta?!;) eller naej!

2013-09-15 // 12:55:45

Vad ska ni ha för vagn sen till era 3 små?
Väntar själv min 3 :e o bara 1.5 år mellan.. Vet inte vad man ska köpa gör vagn för att få med en 3, 1.5 o nyfödd???
Undrar om du vet någon bra??😀

2013-09-18 // 22:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback