BIP

Yepp, imorrn är de jobb som gäller, sen är det utgång me alla tjejorna o killarna, ska bli kul! har shoppat idag o hoppas att de blir bra.. blev en pennkjol och en topp från SWE, lite speciell med en rosett på, blir fint=)

Skorpan Lejonhjärta [läs pullan [läs emelie]] kommer ju ned imorrn me, eller jag [läs jonathan lejonhjärta] fick typ tvinga ned henne från estockholmo, viftade lite me sin feta plånbok så va de klart, haha.. närå.. ska bli askul, o äntligen kan hon få sin present me typ 1 mån försent.
Najs de ska bli o bli proffessionellt sminkad, så skööönt.. får se hur de blir me fransarna me, hiih

men undrar en sak, "var tar allt skinn vägen när man går ned i vikt.. man äter upp de!" hahaha, nu skulle de egentligen vara en sån där smiley som skrattar ihjäl sig här o bankar näven i bordet samtidigt, du vet. 

och.. kan man välja o betala i natura på bussbiljetten eller?
"för betalning i natura, vargod o kom 10 minuter innan avgång till båset bredvid.. kom i tid, de kan va kö!

nae hörredeu, de e ju inte cooola men de e pepsi.. nemen om man ska va lite seriåsi nu volodja.. [da, njet, da, njet, da]



Träffade Honk när hon va nere en snabbis, vi va hemma hos netz o kollade på idol me erika o bojje o christian, sen bestämde vi att vi skulle träffas på måndagen innan de åkte igen, men då fick man ju jobba såklart.. så är de jämt. Men nu skulle hon komma hem igen den siste.. blir kul! Tråkigt att inte ha min träningsparter till hands ;-)

Fan att flytten kommer närmre o närmre, shhhit.. nästa vecka får vi komma in i lägenheten om vi vill.. men flyttfirman för de stoora grejjerna kommer inte förrens 5e, o köket kommer 10e.. kommer bli späckat schema alltså.. frågan är om ja ens skulle klarat me skolan samtidigt, så lite tur i oturen är de allt..

Personalmöte igår, o till min förskräckelse så måste vi börja ha "uniformen" med tillhörande huvudbonad!!! usch, kul me keps liksom.. sen när har man keps på PB?? fy.. o dessa jävla byxor som slutar under brösten.. nae fy.. fast de nya byxorna vi beställde stod de låga i midjan, men de vet i fan om de kommer va.. men men.. får väl bara härda ut helt enkelt, annars blir mor av me avtalet=(

Har väldigt lite o göra nu om dagarna när ja är "ute på arbetsmarknaden" som akassan så fint beskrev de.. häromdagen fastade ja, vet inte hur ja hamna där, på en blogg om en tjej som överlevde tsunamin.. hon höll på o skriva en bok o la in massa inlägg från boken under tiden liksom.. usch va hemsk de va, grät hela dagen kändes de som.. 
Är så svårt att fatta att hon aldrig kommer komma tillbaka.. rewind... :' ' ( 
Beställde Pigges bok "klockan 10.31 på morgonen i Khao lak" samma dag o fick hem den idag, men känner inte för att läsa den just nu.. då klarar ja inte av resten av dagen.. får blir en heldag åt de nästa vecka.. <3





Puss


M.







lägger in lite oldies o lite annat







185031-113Linn o Alice, aka Zanny, sunny beach185031-112Pullis sunny beach spelar allan185031-111Cookie Caramell185031-110Mee, blondie185031-109ja o pull185031-108Ja, oldie, från Dannes lägenhet185031-107Lottisen, Alanya185031-106Peking Pumas, hittar du mig?=)
image114Kevs185031-104





 



Hahahahhahaha jag tror ja pissar ner mig hahahaha. :D Imorgon ses vi Jonathan! hihihi. Jag klickade i rutan med natura nu till bussen så jag måste jobba lite 10min efter ankomst också i norrk så du vet. Jag kommer till ferren sen. hahaha

2007-11-23 // 21:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback