Denna dagen, inte ett liv!

nja, idag hände inte mkt. Avslutade gårdagen med nån timmas prat på skypen me Pullan.. så otroligt skönt att höra hennes röst. fatta hur jobbigt det är när man är van att prata med varandra, hmmmm, säkert 3 gånger om dagen. och messa varann stup i kvarten. hata tidszoner alltså! men snart kommer hon hem igen, yay!
iaf, somnade kanske runt 03 då, och sen kom min andra hälft hem vid 07 någon gång o sen sussade vi fram till em.
Var egentligen tänkt att vi skulle ja storhandlat idag, men min mage har inte varit riktigt sig själv sen fredagens bravader. så blev att bara åka till macken och fixa bilen. Fatta igår, åkte o lämnade Olle på jobbet vid 22 o sen race-ade jag hem. Lagom 200 m innan parkeringen så börjar temperaturvarningslampan blinka rött och framhuven börjar ryka!!! FAN tänkte jag, nu kommer hela bilen explodera med mig o dogsen i! Vilket jävla tur att jag inte va mitt i stan eller nått för såg fan nada! Haha.. men förhoppningsvis är det ordnat nu iaf.
Morgondagen består därför av jobba 8.30-17.30 o sen storhandla.

Slänger med lite bilder från fredagen.. o förresten.. det sägs ju att killar får bröst av att käka p-piller, men vad skulle hända om en tjej åt en kondom då? ;) haha





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback