Helgen

Denna helg har varit så soft! trots att ja faktiskt jobbade, men alltså, gissa hur mkt folk det är liksom när de är typ30 grader varmt ute o blåhimmel... inte mkt! så de har varit najs.
I fredags började ja klockan 14 så följde olle till jobbet vid 10 så ja fick mina steg sen gick dagen relativt fort, på kvällen va vi nyttiga o åt gurka o morötter o dipp, torkade aprikoser o drack citronvatten o tittade på into the blue me snygga jessica alba.

Efter jobbet i lördags gick vi ned på stan o köpte springskor till mig, kan inte gå km i mina puma liksom. de blev iaf ett par röda reebok=) gjorde sånt där tramptest o allt för att kolla att ja köpte rätt skor för min fot. Va ute o provade dem nyss när ja tänkte gå min o jojjans runda, men va fan kallt asså.. så gick bara upp till södra promenaden o tillbaka, hehe. Olle köpte förresten en snyggpiké me på johnells, tror de va en lacoste, en svart. 

På lördagskvällen va vi hemma hos darlingen o Frigge o Leo o hade de görskoj, käkade god mat o snackade skit. Sen blev de snabbt dax för TP.. o vilket liv asså.. haha.. de va såå himla kul.  Körde i lag o ja o Yalda vann, såklart ;) trots att vi nog inte är de direkt mest allmänbildade i den skaran, haha.. va sägs om "dvärg SM", "kycklinginsekter" o "va kan du se på din hund" hahahah.. så blir de väl me rödvin cider o öl inbandat.
Ja de va en lyckad kväll som avslutades me att vi såg klart på Hockeyn.
Leo o Kisen hade de mysigt, men vi får nog passa oss om nått halvår, då når han nog faktiskt upp, haha. Cookie satt mest på håll o tittade på lovebirdsen när de mös.

Idag börjar ja 12 o ja jobbar me mamma så de kommer va rätt skönt.. slutar dock 20 så de e mindre skönt. men men, olle slutar ju 14 så han är ju iaf hemma när ja kommer hem. Och imorrn är ja ledig så de e skönt, blir en tvätt o träningsdag. Hoppas på bättre väder bara så man får lite mer färg.

Väntar på mitt abonnemang me, har fått telefonen men inte abonnemanget, hoppas det kommer idag så ja kan börja ringa, har inge pengar på mitt komtantkort eftersom de kändes lite onödigt att ladda på de.


image145
image146
image147
image149
image150
image151
image152
image156
image153
image154
image155








Puss

M.


Hey Mo! vad du uppdaterar ofta, gör skoj ju :)

2008-05-12 // 10:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback