Mmmm..

Nu funkar min mobbe, YAY! och vissa har ju blivit varse om de iaf, haha. Skickade ett kort på en cameltoe till pullan bla, haha. alltså från en tidning. Men så himla skönt! känner mig mkt mer socialare nu helt plötsligt. Behöver inte tänka på att det kostar si o så liksom.
Vinkväll i fredags, de va mysigt med chokladdoppade jordgubbar o massa ost o kex m.m dock gick de knappt o ta några bra bilder då ljuset blev så konstigt, plus att Zanny inte alls fastnade på bild, blev bara bilder när hon rör sig samtidigt så hon ser ut som om hon är trehövdad typ, läbbigt.

Idag har ja promenerat i nästan två timmar me Therese, de va jättekul. Va i oktober vi sågs sist, typ då ja hoppade av. Men de ska de bli ändring på nu. Vi pratade massa plugg bla, som är de stora frågetecknet just nu, suck.
Ja känner mig så gammal, fast ja inte är de. Men att ja känner mig som att ja komemr vara för gammal när ja pluggat färdigt. Men vi försökte tänka positivt o få mig på bättre tankar.

Imorgon är de back to work. O på onsdag likaså, men då är de HCfest, haha, får se hur den blir.. sålänge inte underhålningen innebär den där gubben som står o klinkar på keyboarden så blir de nog bra. Ska försöka supa mamma o lena under bordet me, nerå, HAHA. Ev om de e fint väder så går vi till trädgårn efteråt, men känns just nu som att de inte är så vidare varmt väder som kommer=( Lena fyllde även år igår, då åt vi bakelse på jobbet, hihi.

Kom på förut att ja inte träffat Pullan sen ja skjutsade dem till Skavsta, de va ju fan längesen! dock känns de inte så farligt iaf, eftersom vi pratar typ 2ggr om dagen ändå. "De här är inte okey" "OFTA".. hehe

Får se om ja o Zanny Kay ska träna nått kanske, eller om de bara blir en vanlig melrosekväll.. min motivation har försvunnit lite med vädret och me mina skoskav, isch.. de va inte o leka me.. men tror de funkar nu "kompis de går bra". Funderar på o lägga om min kost lite, men vet inte.. Olle va inte så på den idén, får se får se.

Skulle på innebandy idag me laget, men verkade inte bli nått nu iaf, synd när ja hade fixat klubba o allt. Ne de får bli barmark på onsdag istället då. Saknar box så himla dant asså.. men ja har ju ingen o gå me=( eftersom min ulimata träningspartner numera bor i falun.. men men.. till sommarn kanske de blir bättre.

Vad ska man se fram emot nu då? HCfesten? kanske Gatufesten i sundsvall? Midsommar? knappt nått bestämt ändå ju.. ja vill ha nått stort o se fram emot. En resa skulle ju inte vara helt fel, men de får nog vänta till i vinter.

Fick förresten rosor av olle häromdagen.. bara utan anledning.. då blir man glad=)


Puss

M.




image158
image159
image160
image161
image162
image163
image164


» Z.K

Snyggve bild på mig då :)

2008-05-20 // 08:50:15

Hahaha är de du sanna? Du ser ju helt mongo ut :P hahahaha. Vilket du absolut inte gör annars. Men de här va kul :D

"De är inte OK alltså!" Ofta...ofta...gå och köp dej e brun kofta!

2008-05-21 // 22:30:01
» Sanna

Visst ser jag mongo ut, men det bjuder jag på :)

2008-05-22 // 09:58:50
» elita

Vilka fiiina vovvar! härlig blogg med stora och bra bilder också ;)

2008-06-11 // 09:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback