Ny design - ny start?

Yes, dax för nya tag på bloggen nu. Har BARA 6 dgr kvar att jobba innan jag går på ett härligt micro-sommarlov innan skolan börjar igen, ska bli sååå skönt! Inte en dans på rosor att hålla ställningarna när man blir "chef" under en sommar när mamma har semester. Men iom att jag kommer ha sommarlov o ingen annan har det i princip så ska ja få in en rutin på bloggandet igen, bra va?!=)

Imorrn bär det av till busfabriken med mina syskon och men Olle, min lillbror fyller ju hela 5 år! det ska faktiskt bli himla kul, ska ta massa kort! Som tur är så följer ju lillsyrran med oxå så jag slipper krypa in i alla hål o tvingas kasta mig utför i en stor hoppborg/rutschkana, haha. Det är ju faktiskt lite roligt när man tänker på det, de vuxna får ju oxå vistas på o i alla leksaker, intressant det där att se, hur vissa inte leker alls och att vissa vuxna kan ta leken på sånt himla allvar o sen så finns ju dem som inte borde ha barn alls, garanterat att jag o Olle kommer snacka skit om en o annan förälder, haha. Hittade några passande roliga bilder till det sistnämnda, haha.


     



hahah snygga bilder! ;D

2009-08-07 // 08:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback