Att bli mamma.

När man får barn så händer det någonting inuti..

Alla små bekymmer man tidigare haft blir helt plötsligt obetydliga. Saker som tidigare kändes så viktigt i livet har inte alls samma betydelse längre. Man oroar sig för saker som man inte ens haft tanken på att oroa sig för innan och man sätter andra saker och allra mest sitt barn först, i alla lägen. Och upp på allt det, så lever man ändå i ett ständigt lyckobrus och har en varm känsla inombords som gör att man när som helst kan börja gråta av lycka när man bara ser på sitt barn.
Det känns som att man lever i en dröm, den där drömmen man fantiserade om när man var liten, "när jag blir stor ska jag ha X stycken barn och han/hon ska heta... ". Något man pratat om sedan man varit liten och nu är den drömmen äntligen nådd. Nu då? Vad händer sen? Jo, nu njuter man i den allra högsta grad man kan för tiden går fort, för fort.
Det är så svårt att sätta ord på och definiera vad det är som händer inuti en, men det jag vet är att det är det underbaraste, ljuvligaste och mest fantastiska jag någonsin känt. Och det går helt enkelt inte att beskriva förrens man själv känt det.

När man får barn så händer det något inuti, man blir mamma..





» Carro

Vi är så stolta över dej milfen!! bästa morsan!

2010-12-05 // 14:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback