Kunde inte hålla mina fingrar i styr när v...

100media_imag020 (MMS)

Kunde inte hålla mina fingrar i styr när vi var o handlade mat idag, o som ni ser så blev det visst lite mer än bara mat, hehe . Men när man har en bebis som växer i dunderfart så har man inte så mkt val, bara köpa. Var på bvc igår o vägde o mätte, stadiga 6700g och 59 cm är Fred nu, inte illa;) men bebisar ska va tjocka var det nån som sa, haha! Fred fick även spruta i varsitt ben, det var lite chockerande först men det glömdes fort bort, tur det, inge kul o se sin älskling skrika o gråta för ätt han har ont:( Imorn blir det nya fina naglar för mig äntligen. Snälla Jossan kommer hit o fixar på em, ska bli skönt! Sen tror jag det är dags för klipp snart med, får prata med carro tror jag. Ne nu är det dags för middag, kyckling o påstå med spenat o tomater blir det. M.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback