BVCbesök.. Var längesedan nu så det var li...

100media_imag099 (MMS)

BVCbesök.. Var längesedan nu så det var lite spännande o se hur stor han blivit, o hör o häpna 10,6 kg o 71 cm lång. Dock läste jag 9,6 men kanske såg fel ;) Det spelar hur som helst ingen roll, han växer som han ska o följde sin kurva perfekt. Berättade även om Sockerbiten o hon sa att hon tyckte det va nått speciellt med mig, att jag såg så fräsch ut, hihi. I väntrummet så provade Fred bobbycar:en, o den funka, han tog sig fram precis som med gåstolen så det var ingen match. Kanske borde införskaffa en sån med då.. Är nämligen på jakt efter en lära-gå-vagn idag, men får väl se vad vi kommer hem med ;)



hihih Du hade ju rätt =)



Jag bara sa till att hon kunde hålla ögonen öppna om bebisen ville visa könet och rätt som det var spretade hon rejält hihihi



Går bara en gång i Helsingborg om inget är fel

2011-04-12 // 21:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback