Fräcka Frökenfika och skitsnackskväll..



Glömde ju helt att blogga igår. Hade en så underbart bra dag! Hela dagen var mer eller mindre uppbokad och jag njöt i fulla drag! Dock var det tur att jag hann med en powernap där på eftermiddagen annars hade jag väl slagit ihop som en säl tidigt på kvällen.
Dagen började iaf med en barnfri fika på Fräcka med mina kära klassisar som precis hade gjort terminens sista tenta. Vi satt utomhus i solen med glajjerna på o snackade både om det ena o det andra, bebisar och lite sånt som man behöver göra för att bebisarna blir till med, hrrrmm ;) Fast tror mest det var Emilia som stod för de smaskiga detaljerna, hahaha! ;)
Jag hade även med mig en full kasse med kläderna som jag sorterade ut från Freds urvuxna kläder. Dem fick Michaela som ska ha sin bebis innom en vecka ca, hon är övertygad om att det är en pojke därinne så dem kommer bättre till användning där än i sopnedkastet här då. Alltid bra att ha ett litet plock av kläder o välja mellan när dem är så små o dem kräks o man byter på dem stup i kvarten, även om det är halvbegagnade kläder. Fast vissa plagg satt tom prislappen kvar på :-S
Det var iaf en härlig sista fika på terminen, sen ser jag nog inte många av dem igen förren i höst när dem kommer tillbaka för sista terminen, shit! Dem är alltså färdiga sen, där skulle jag varit om jag inte mitt i allt skulle bestämt mig för att skaffa barn, hehe. Men dem som väntar på nått gott, vilket nu blir uppskjutet ytterliggare ett år, väntar ju aldrig för länge... Skönt sen att komma ut i arbetslivet o vara färdig med barngörandet med och inga arbetsgivare behöver vara orolig för att dem ska anställa en som snart ska vara mammaledig liksom, perfekt!

Senare på kvällen sen kom bästa Emma och vi drack lite te, käkade muffins och vindruvor o snackade massa skit. Det var mycket trevligt, var så längesen. Blir ju lätt så när man har barn båda två o ska passa in tider. Men alltid lika kul o träffa henne och till hösten kommer vi ha mycket mer tid för att träffas för då kommer vi båda ha bebisar med ca 1 månads mellanrum bara, JIHU! Så mammaledigheten denna gång kommer inte kännas lika ensammet som med Fred. Så himla glad, äntligen en av mina nära som får bebis samtidigt som mig, kan ju inte bli bättre!! hihi <3


Hahaha, pratar jag så mycket alltså? :-) Munkavel på mig nästa gång då! Var mysigt att ses iaf! KRAM

2011-04-29 // 14:55:46

Nu blev jag ju inte alls sugen. Inte alls

2011-04-30 // 10:40:14

Oj oj, nu har jag bara lust att skita i att vara nyttig och springa ner till konditoriet!! Det såg fruktansvärt gott ut!!!

2011-04-30 // 11:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback