Graviditetsvecka 21..


Glömde fasen helt bort att jag gick in i vecka 21 i helgen. Eller glömde bort o glömde bort gjorde jag väl inte direkt utan snarare tänkte jag inte på det. Är så mkt annat som händer så det är ju liksom inte riktigt samma sak denna graviditet. Med Freddie så satt jag ju dag ut och dag in kändes det som o läste runt på Familjeliv och diverse andra gravidforum om allt och inget. Jag sitter fortfarande och läser, men inte alls i samma utsträckning. Nu läser jag mest om förlossningar eftersom det är det som är roligast tycker jag. Avskyr alla dessa trådar om "symptom" och "är det här normalt i vecka X" o så vidare. Dock satt jag ju själv och undrade just de där sakerna förra ggn, hehe.
Nått man gjorde mkt mer under förra graviditeten också var att surfa runt o kolla upp vad man skulle köpa och inte köpa till bebis. Kollade runt på inredningsbutiker hur man skulle inreda hans rum o så. Men det slutade ju bara med IKEA iaf, så himla enkelt ju. Denna ggn vet jag inte riktigt hur det blir med den biten då vi inte har ett rum åt Sockerbiten än, men hon är ju inte i behov av det förren hon ska börja sova i eget rum framåt 6 mån ändå så förhoppningsvis så har vi hittat nått nytt boende tills dess, eller så får dem helt enkelt dela rum. Dock är jag inte så överförtjust i den idén eftersom då måste jag ju blanda blått och rosa/rött :-S Vilka problem va?! ;)


» Jenny

Vet inte om ni bor kvar... men på innegården vid Lalles kiosk finns det en barngunga;)

2011-04-11 // 19:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback