Halsont och mardrömmar..


Var nog inte sån bra idé med promenaden igår, har sedan innan varit lite snuvig. Men en halvtimma i lite lätt motvind har gjort både mig o Fred ännu snorigare, uscha!! Jag har även fått ont i halsen, hatar att ha ont i halsen!! Till råga på allt hade jag en riktig mardrömsnatt, vaknade runt 02 med panik i kroppen. Kunde ofta få så förr men inte haft det på länge. Drömde en hemsk mardröm som jag inte ens vill berätta om här, blir så lessen bara jag tänker på det =(
Dessutom så skulle Linda o Axel ha kommit hit på morgonen några timmar men det fick jag avboka för skulle aldrig klarat av det med den lilla sömnen i kroppen plus riviga halsen, vill inte smitta Axel heller, men tydligen så hade Linda med ont i halsen. Dock blev det nog bättre att vi bokar om det till nästa vecka då vi förhoppningsvis allihopa är friska o krya.
Ikväll ska även mina klasskompisar komma, då hoppas jag att jag är piggare. Gäller att sova så mkt jag kan på dagen nu och som tur är blir det mkt te när dem är här, blir skönt för halsen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback