Klädsortering..


Nu på kvällen fick jag rycket, eftersom jag inte är så aktiv om dagarna längre pga foglossningen, o sorterade ur alla Freds redan för små kläder. Sist jag gjorde det så sparade jag ju dem kläderna som va fräscha o som skulle kunna tänkas användas på nästa barn, vilket jag alltid trott också va en kille. Så det blev att göra en andra sortering bland kläderna nu för att spara det som kan tänkas passa på en tjej också. Mkt blått är det så det som sorteras bort skänker jag till min vän Michaela som ska ha bebis om ca 2 veckor. Förhoppningsvis kommer dem till bättre användning där =)
Men GUD vad fort dem växer ur kläderna! Kollade in Freds första plagg som passade, var väl strl 48 i tror jag, en grå barbaskön-body och lade den bredvid en body som passar nu.. ja ni ser ju!! Så himla svårt o förstå att de är sådär små i början. Får väl dock hoppas att Sockerbiten är lite större ändå, när man bara väger 2725g och är 47cm lång så är det inte mkt kläder som passar liksom ;) 


Jag vågade inte ens fota alla hennes kläder hahahaha

2011-04-22 // 10:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback