NYA VAGNARNA!!

-> Först har vi vagnarnas vagn, Rolls Roycen! Baby Joggern! Blev precis så betuttad i den som jag trodde. Så himla enkel vagn, bara klicka på delarna o köra, o så himla många variationer. Här nedan provar vi bara liggdelen fram och bak men det går ju o kombinera med extrasitsen med, men det tänkte jag att det blir ju mer aktuellt framåt hösten faktiskt. Men såååå bra kvalitet o körkänsla o allt, vet inte vad jag ska säga mer riktigt. Men fattar nu varför alla mammor är i extras när dem provat och fått hem den.
Verkar inte som att Fred misstycker heller ;)



-> Sen så har vi Chiko-sulkyn som vi fick på köpet, tack för det med tanke på priset för BJ:n. Var ute o provkörde den tidigare idag och det är stor skillnad alltså o köra en sulky i jämförelse med en kombi. Dock så finns det ju inget alternativ för Fred än att sitta framåtvänd och det känns inte helt okej i alla lägen. Men nån gång ibland till o börja med går ju. Han klagade inte heller, massa o titta på ju! =) Känns smidigare o ta med också och tar betydligt mindre plats i bilen, och den har fullt liggläge, kanon ju! 
Har även köpt ett lammskinn till men fick visst fel så har den nya o hämta ut på posten bara, sen är den också good to go. Nu har vi alltså hela 3 vagnar att välja på här hemma, hehe. Men Hokon blir nog snart till salu skulle jag tro. Nu när man provat på 360hjul med så är det liiite skillnad, gick ju tom o köra med en hand!!


Fråga om det är nått ni undrar över om vagnarna, jag svarar gladeligen, speciellt om nya älsklingen <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback