Barnmorskan.. förhoppningsvis sista gången!



Idag var det barnmorskebesök, min riktigta barnmorska har semester så fick gå till en annan. Men hon var minst lika bra och vi pratade om ditten och datten. Dock ville hon heller inte försöka sig på en uppskattning på Sockerbitens storlek, suck! Jag som är så nyfiken! Fast jag förstår ju att de inte vill göra det heller, ifall det blir helt fel och så får de skit för det sen. Sen är de ju inte experter på att känna sådär heller. Men hon trodde iaf enligt tillväxtultrat vi var på och på kurvan att det är en normalstor bebis. Vi får väl se då. Nu känns ju väntan olidlig nästan! På tisdag så är det samma vecka+dag som Fred föddes i, men det säger ju inte ett skit egentligen utan hon kommer ju när hon bestämmer. Är ju faktiskt lite det som är charmen med, att man inte vet. Tror faktiskt att det skulle kännas lite tråkigt o få ett datum bestämt. Det enda är ju att jag är så himla dum som redan nu går o väntar, eller egentligen har gjort i en vecka typ. Normalt sett så kommer ju inte bebisar 3 veckor innan BF. Jag ska nog sikta in mig mer på nästa vecka, som i bettingen, 15e skulle vara perfekt! =)


Hej Monica

Jag vill gärna vara med och gissa på när sockerbiten kommer.

Jag tror det blir den 22 aug och att hon väger 3190. Längd 51 cm. =) Kram kram

2011-08-12 // 12:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback