Bra natt, Sockerbiten sover sig genom natt...

mms_img-90903422 (MMS)

Bra natt, Sockerbiten sover sig genom natten med vak för mat bara var 4e timma ungefär. Dock är hon väldigt förtjust o ligga groda, precis som sin bror, o det får hon inte göra själv så då blev det på mitt bröst hela natten, jag klagar inte ;) På fm idag kom sötaste Eve o Li o lekte. Eller Li o Fred lekte o Evelina myste med Freja :) Fick jättefina presenter till Freja, tummen-mys :) Efter besöket så var jag o Fred helt slut så vi sov i nästan 3 timmar, så skönt! Så sen begav jag o Fred o Kisen ut på min första kortprommis. Det blev inte långt men en bra start, skönt o känna att man kan röra på sig utan att man är helt död efteråt, det gillas!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback