Graviditet 1 vs 2 - vecka 37.. snart 38



Gamla magen vs nya magen ;) Gamla magen verkade vara mer runt och nya mer spetsig, eller? Känns som nya magen också börjar längre ned. Annars så är det väl inte så himla stor skillnad. Dock känner jag ju som sagt att hon är större än Fred, hon tar ju upp mkt mer plats i magen och bökar runt och buffar på ställen som inte han gjorde. Har ju börjat få känslan av att magen nästan ska spricka nu, det kommer jag inte ihåg att jag hade med Fred. Dessutom så tror jag att jag hittat en bristning, jag som letat och letat varje gång jag smörjt in mig bara för att det är en av de sakerna jag nojjat mig över att få. Dock sitter denna bristning, om det nu är en bristning, mitt emellan piercinghålet och själva naveln, så det gör inte så mkt. Hellre där än mitt på magen eller längs sidorna..

Roligt med alla bets på Sockerbits-bettingen =) Bara kommentera så fyller jag på om det är nån mer som vill vara med. Ska bli himla intressant runt den 10e där sen när gissningarna börjar, få se hur många man får stryka, eller inte ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback