Idag var det vila, imorn blir det full rul...

mms_img103443284 (MMS)

Idag var det vila, imorn blir det full rulle. Vi ska börja dagen med första besöket på bvc för Freja. Det ska bli himla intressant o se va hon väger. Min mor o jag misstänker nämligen att dem kollade av vågen fel på BB då hon dagen efter hade gått ned nästan 200g, men men.. Det är väl ingen big deal egentligen, men som sagt intressant o se hur mkt hon tjockat på sig på 1,5 vecka, lilla skruttan :) sen blir det veckohandling följt av kalas på em. Späckad dag som sagt, så ingen vila alls imorn, hoppas vi hinner med en vila för Fred bara, annars blir dagen inte lika rolig :-S



Du gör väldigt söta barn ^^

2011-08-30 // 22:06:48

Min BM frågade mig i fredags om jag ville ha en då. Tydligen blir man frågad tidigare med andra barnet. Jag tackade nej då jag inte var redo, men imorgon då jäklar hahaa

2011-08-30 // 22:23:27

Nej, det var inte obehagligt och nej, jag gjorde det inte med wilda

2011-08-31 // 21:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback