Nu har vi äntligen fått komma hem.. Var he...

mms_img853280904 (MMS)

Nu har vi äntligen fått komma hem.. Var hemma igår efter 21 o det va sååå skönt att få sätta sig i sin egen soffa o sen i sängen :) sjukhussängarna är sjukt hårda och det gör ju inte det hela bättre av att jag verkligen har träningsvärk i varenda muskel i kroppen! Fick kämpa lite mer vid krystvärkarna denna ggn än med Fred, antagligen för att Freja också var nästan 1kg större! Hehe.. Vi fick stanna kvar för extra koll av mitt HB, förlorade mkt blod, mer om det i förlossningberättelsen framöver :) Nu mår vi iaf bra o vi myser till fullo. Hon är ett litet matvrak o en riktig tuttfia, tuttar på som bara den på napp och fingrar :) Idag fyller jag även år, och min familj kommer hit o firar i em, vilket även innebär att Freddie kommer hem! Han har varit o tittat på lillasyster på BB, men nu äntligen så kommer han hem o vi börjat vårt liv på riktigt, Jag Olle Freddie o Freja, kommer vara den bästa födelsedagen någonsin <3



Kan hålla med dig om sängarna! vad tänker dem kan man fråga?

man har just klämt ut en unge och hela kroppen skriker på en och så ska man behöva ligga på något som jag klassar med en betongplatta! och alla säger till en "stanna på bb och vila upp dig!" istället kommer man hem med nästintill ryggskott haha



Helt underbar söt tjej du fått!!!

2011-08-23 // 12:52:25
» Emma

Grattis till dej idag!! Förstår att denna födelsedag kommer vara den allra bästa! Underbart! Nybliven tvåbarnsmamma!



Sötnosar båda två! :)

2011-08-23 // 13:37:02
» Carro

Så himla fina är ni!! Längtar efter att få träffa sockerbiten!! love you!

2011-08-23 // 22:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback