Förvärkar..


Usch.. är det verkligen meningen att man ska ha såhär mkt sammandragningar och förvärkar som omföderska? Har förstått att man får mer när man är omföderska men det här är ju nästan löjligt! Magen är liksom mer stenhård och molar än att den är normal så att säga, suck! Vad jag än gör så får jag dem. Om jag ligger på sängen o vilar, när jag är hungrig, när jag behöver gå på toa, när jag vrider på mig i sängen, när jag bär upp Fred, när Sockerbiten har rave-party.. ja, ni hör ju.. Alltså allt jag gör i princip resulterar i sammandragningar. Som tur är så gör dem inte så himla ont. Dock vaknade jag inatt av att det faktiskt gjorde ondare än vanligt, men somnade om ändå så såå ont gjorde det ju inte. Jag hoppas innerligt på att denna träning livmodern håller på med inför förlossningen innebär att den kommer komma igång tidigare. Som sagt tidigare, this is wearin me out!! Längtar såå till att inte vara gravid längre! Missförstå mig rätt, älskar samtidigt att vara gravid för det har ju ändå sin charm när man kan ligga o mysa med magen, men nu väger snart det negativa över. Längtar efter att få börja träna, såå avis på tex Evelina som har sån fin och smal kropp ett år efter förlossning (på pricken idag faktiskt, Grattis Li på ettårsdagen!) Vill också! Känner mig ju som en valross i jämförelse, haha..
Ne, nu ska jag inte klaga mer, snart är Sockerbiten här och då är det värt all möda <3


Jag hade också fruktansvärda förvärkar i den veckan!

Men nu har dem faktiskt avtagit, vet inte om jag är glad över det för när man hade dem så kändes det som något var på g men nu känns det som en evighet igen :/

2011-07-11 // 14:26:58

Men fina du va du är söt!.. Li tackar för Grattiset och mamma för den snälla komplimangen! Och du.. du är en hot mama alltid! Jättefina dynor btw. Kramar! Nu sova efter en härlig dag som gått i 110!

2011-07-12 // 00:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback