Presentshopping..



Ja, det blev endel presenter till Fred, dock slog vi inte på stort o köpte huur mkt som helst, lite lagom blev det =) Sen var ju jag tvungen att gå in på HM för att köpa mascara och då gick jag ju förbi reaställningen på vägen till kassan, hehe.. så där hittade jag två söta toppar. Inga amningsBHar här inte. Har kört på toppar sedan jag blev gravid med Fred och har ännu inte gått tillbaka till vanlig BH, känns himla obekvämt måste jag säga. Så då är det lite roligare att köpa lite finare toppar än vanliga bomull typ. Dessutom så kostade dem 50;- styck tror jag, dock har jag inte provat dem än :-S Men blir nog bra och om inte så var det inte så mkt pengar som blev kastade i sjön direkt. Ne, nu ska jag hoppa i säng. Lång dag imorn, först städning och doning, sen kommer Olles päron och ska stanna här till lördag, så då är det full rulle sen med att fixa inför Freds kalas fredag och lördag. Men ska bli jättekul verkligen, dels att träffa Olles päron och att dem får träffa Fred och dels för alla kalasen - ett år, helt sjukt!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback