Graviditetsvecka 30.. äntligen!


Äntligen min milstolpe!! Magiska nummer 30, nu är det bara o räkna nedåt från 10, jippi! Fast jag hoppas ju på kortare såklart =) Har väl inte så mkt att berätta egentligen.. mår skapligt bra. Börjat fått ont i rygg och fötter bara när jag stått upp längre eller gått mycket. Men det löses med fötterna på en hög med kuddar på kvällarna. Ryggen lämnar jag till min kära sambo att fixa, nu när han har köpt massageolja o allt ;) Det känns jävligt trångt för henne därinne tror jag, på kvällarna så bökas det friskt och känns som hela magen bara vibrerar, hehe. Men det är så mysigt så ändå, veta att hon är pigg iaf. Bara hon inte kör samma tempo när hon kommer ut sen :-S
Så himla skönt ändå att kunna börja räkna ned nu. Har räknat ut att nästan varje helg nu kommer det vara saker inplanerat, ända fram till mitten på augusti i princip! Och det är ju då jag bestämt att hon ska komma, blir ju perfekt!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback