Graviditetsvecka 31..


Geting closer! Iiih! Fast om jag fick välja så skulle jag gärna hoppa fram några veckor. Börjar bli lite tungt nu och magen och ryggen har börjat göra ont. Sammandragningarna kommer regelbundet flera ggn om dagen, men gör fortfarande inte ont. Dock får jag rätt ont i magen ändå, typ som att livmodern trycker på alla organ. Ilar och drar i ligament och den känns som att tarmarna och magsäcken ska spricka nästan :-S Krampen i ben och fötter har kommit tillbaka med, dock inte så farligt än, som tur är. Börjar känns mig rätt trött och sliten, kan också bero på att Fred aldrig verkar bli riktigt frisk, och denna vecka har Olle jobbat förmiddag vilket innebär att det är jag som får gå upp på nätterna. Inge kul alls! Får sammandragningar och huvudet värker på morgonen.. men men.. thats life!
Annars bökar hon på i vanlig ordning, vrider och vänder och trycker ifrån. Revbenen är verkligen favoriten o sparka på. Och hon kommer ju åt rätt bra när jag sitter så mkt ned ihopsjunken med Fred i knät när vi tex läser eller busar, aj aj..
Har börjat kolla genom mitt förlossningsbrev, men det var inte så mkt som skulle ändras eller skrivas till. Snarare var det saker som jag tog bort. Nu vet jag ju vad som var onödigt att skriva o inte liksom. Och som jag hade som önskemål med Fred, lavemang eller lax, fattar jag ju nu att jag aldrig skulle pallat, haha! Jag går ingenstans utan min lustgas ;)

Sorry för dålig uppdatering btw, men jag känner mig som sagt rätt sleten och trött nu.. :-S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback