Sol, grill och kossor i Mauritzberg..


Nationaldagen till ära spenderades ute i Mauritzberg hos John och Linda. Vi har grillat och solat och kollat på alla kossor och tjurar. Det är nog ena knepiga tjurar därute dock, fasen vad dem kunde låta. Typ ropar på sina tjejer, haha. Skitkul o höra iaf =) Fred hade på sig sin baddräkt hela dagen, den skulle ju vara spf 50 i så då var han nog ordentligt skyddad av både kläder och parasoll. Dock inget som jag använde allt för mkt, kläder och parasoll alltså. Hoppas brännan har bättrats på ännu mer! Kvällen avslutades med lite jordgubbar, glass och grädde. Ett måste på nationaldagen ju, eller hur?!
Dock är det ju en gåta för mig varför man kan bli så himla trött av att inte göra någonting, bara sitta i solen hela dagen o jag är helt slut på kvällen sen. Men antar att det är just solen som gör det kanske. Nu blir det iaf slänga sig på soffan med kvällsfika och film med min pussekille. Fred har somnat för längesen, inte så konstigt med den dagen han varit med om plus bara vilat en gång på hela dagen. Inte lätt o vara liten ;)


» linda

fick svar från blogg.se



kolla svaret på min blogg



kramis

2011-06-07 // 09:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback