Jag är i chocktillstånd!



Vad tror ni att det blev för kön nu då på Sockerbiten?? ;) Hahahah! Jag är som sagt i chocktillstånd. Då var mina föraningar från måndagens UL riktiga. Jag såg nämligen tre streck, som man alltid pratar om att det är när det är en tjej. Men trodde det riktigt aldrig. Så himla sjuuukt!!! Jag är alltså ingen "pojkmamma" utan både en pojk- och flickmamma, haha.
Han är så grymt skillad Selbing också, det tig inte mer än 3 sekunder o han sa "Hann ni se vad det var för sort?", haha, och då trodde jag verkligen att det var en pojke för dem brukar ju "synas" mer liksom. Men icke, han visade mycket väl o riktigt upp en snippa o inte en snoppis! Gick därifrån med ett stooort leende som än inte gått över. Är så grymt lycklig! Skulle jag såklart varit i vilket fall som helst, men så lycklig över att fått chansen att både uppfostra en pojke och en flicka. Tänk va bra med storabror Fred! Får ta hand om sin lillasyster på förskolan sen ;)

Direkt efter UL åkte vi till Subway som jag sagt tidigare att vi planerade, åååh så gott det var, fick även lite insideinformation om att det faktiskt ska öppna en Subway i Norrpan innom kort, YAY!!!
Precis där vi parkerade bilen när vi sprang in på Subway så låg en asgrym T-shirtbutik som pumpade ashög musik, i skyltfönstret hängde det en Queen-tshirt i storlek mini. Det blev den och en KISS till Fred för ringa 150;-.



Sen ska vi inte tala om hur mkt kläder jag köpte till Sockerbiten sen när jag o mamma skulle handla lite "nu-vet-vi-vad-det-är-för-kön"kläder. Egentligen skulle det ju mest handla om ett litet symboliskt inköp, men det blev visst en hel del, finns ju sååååå mkt till tjejer, aldrig gått över till den sidan förut ju ;) Klänningar, spets-strumpbyxor, mössor m.m m.m m.m.... 
Känns fortfarande så osannolikt! Måste nog smälta det några dagar, haha.



» Emma

Grattis till den lilla flickan! Vad roligt :-)! Var låg t-shirtaffären? Kanske finns en Nirvana till Melvin. puss

2011-03-31 // 17:38:57

Tack Emma!! Så konstigt det känns, haha! Jag ör jätteglad =)

Det finns garanterat Nirvana, fanns ALLT!! Den ligger på återvändsgatan som ligger mellan Storgatan och Nygatan, vid Subway, kolla Eniro så får du se om du förstår vilken gata det är, står inte vad den heter.

PoK

2011-03-31 // 17:57:57
» Emma

STORT GRATTIS!!

Som du skrev, självklart skulle man bli lika glad för en lillebror. Men det är verkligen jackpot med en av varje!

Vi tog inte reda på könet innan, så när Nellie föddes blev jag först bestört av att vi fått en kille - utan snopp! :D

HAHA..lustgaspåverkad? ;)



STORT GRATTIS IGEN! En sessa!

2011-03-31 // 22:01:13
» carro

JihuUUUU!!

2011-03-31 // 22:36:54

Åh! Stort grattis till tösabiten =)

2011-04-03 // 13:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback