Sakna ihjäl sig! Några direkta mat-craving...

download_udata (MMS)

Sakna ihjäl sig! Några direkta mat-cravings har jag inte fått (ännu?) med den här graviditeten. Men nått som ja har craving efter hela tiden är ju min Pulla! Min bästaste vän i hela världen, o oxå på andra sidan av världen! Alltid är hon ute o flyger o far! Våra liv är väldigt olika just nu kan man säga, men ändå passar vi ihop där på mitten ;) Är så stolt över min Pull som är så jäkla stark o kämpar o alltid klarar av saker. Vad hon än tar sig an så löser det sig alltid på nått sätt, spelar ingen roll hur många gupp på vägen det kommer, det löser sig alltid - jag menar alltid! För att hon är bäst helt enkelt. Den mest drivna o självständigaste jag känner, som inte tar nån skit o vågar stå för sin åsikt o ändå kan vara den mest ödmjuka, passionerande o känsligaste! Snacka om bra egenskaper va?! Inte konstigt att alla hon möter tycker om henne o vill umgås med henne, det går helt enkelt inte att tycka illa om henne (om det inte är för att man är avundsjuk då). Hon är helt enkelt den underbaraste tjejen jag vet, o det bästa av allt är att hon är min bästa bästa vän! Hon förtjänar det bästa o om det är nån jag lätt avsätter nått viktigt för, för att hjälpa henne på nått sätt eller bara för att prata loss ett par timmar så är det för henne <3 Älskar dig Pullan min, forever and ever baby!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback