Sjukstuga o graviditets-vikt..

Fred är sjuk, igen. Feber o har även kräkts, rakt ut i sängen i morse. Men tror inte att han är magsjuk dock för såhär har han gjort minst en ggn varje ggn när han har haft feber. Så himla typiskt med för förra ggn mina klasskompisar skulle kommit på fika så blev han sjuk, o nu skulle dem kommit idag ist o då blir han sjuk. Börjar undra om han har nått emot dem ;) Nerå. Vill så gärna träffa dem o mysa med bullar o te. Sen vill ja se Michaelas mage med ju, hon är ca 15 veckor före mig i sin graviditet. Älskar allt som har med graviditet att göra nu alltså, allt är ju så spämmande, speciellt o höra om andras med =)

På tal om graviditet:



så är det räknat att maqn ska gå upp, o jag ligger redan i lä kan ja säga. Börjar bli lite oroande faktiskt, väger hittils bara 57 o är ju i vecka 18 så då om man kollar på stapeln mellan mån 4 och 5 så borde jag väga mellan 59-61. Antingen blire en liten kille denna ggn med eller så går jag inte upp för att jag är så aktiv med en 8månaders hemma samtidigt som jag ränner efter. Får väl se va de säger på RUL på måndag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback